Tuesday, March 17, 2009

You Are Gonna Love My Nuts!


YouTube is such a time suck.  I'm completely useless for at least an hour if someone tells me to go look at something on that site.

Today I came across my old buddy Vince, the Sham WOW guy.  (You can read about my obsession with the Sham WOW here.)  He was peddling a new product, the Slap Chop.  

I am speechless.  This dude should be up for an Academy Award for being able to deliver these lines with a straight face.  He actually says, "You are gonna love my nuts.".  For real, he does.  Watch this and be sure to keep a Sham WOW handy for when you pee your pants in disbelieving laughter!




comments

17 Responses to "You Are Gonna Love My Nuts!"
  1. Carey said...
    March 17, 2009 at 9:52 AM

    I was most impressed with the behind the back in the sink swoosh toss of the piece-o-crap chopper! Dat boyz got mad skilz!

  2. Alice Audrey said...
    March 17, 2009 at 10:29 AM

    That over the shoulder toss is the best.

    He says 'You're going to love my nuts'?" I missed it. Great, now I have to watch again.

  3. Fiona said...
    March 17, 2009 at 10:34 AM

    I think ya'll may need to stage an intervention. I've now watched it about 5 times and can't stop laughing.

  4. Aliceson said...
    March 17, 2009 at 10:43 AM

    I saw this commercial on TV and thought it was a fake. HaHa! Who makes this stuff up?

  5. Dacia said...
    March 17, 2009 at 1:48 PM

    That's a good one! Made me laugh!

  6. LLnL said...
    March 17, 2009 at 2:29 PM

    There are so many good lines in there, I'm waiting for the new song.

  7. Andrea said...
    March 17, 2009 at 3:01 PM

    lol that was great!

  8. Stacy (the Random Cool Chick) said...
    March 17, 2009 at 3:13 PM

    LOL! That was hilarious! He really did say 'you're gonna love my nuts!' Too funny!! I, too, loved the over the shoulder toss! ;)

  9. Jenni Jiggety said...
    March 17, 2009 at 5:39 PM

    Nothing better than a good informercial!

  10. Such Lovely Freckles said...
    March 17, 2009 at 5:50 PM

    LMAO... this is disturbingly funny. :)

  11. Shady Lady said...
    March 17, 2009 at 6:07 PM

    Ya just gotta love this guy! I was at Costco yesterday and they had...you guessed it...Sham WOW! I couldn't help but think of you! I will probably always think of you when I see the guy or the product. :)

  12. Fiona said...
    March 17, 2009 at 6:13 PM

    Sham WOW is going mainstream... I saw it at Walgreens for 19.99 - I would have picked one up but all the YouTube videos that panned it made me not want to spend the money ... although it could be my first true review.....

  13. Shreejana Hickman said...
    March 17, 2009 at 6:31 PM

    Love the title of this post! Very funny clip! Nice blog:D

  14. Wii Mommies said...
    March 18, 2009 at 8:40 AM

    The title alone caught my eye!

  15. MommaYoung said...
    March 18, 2009 at 11:38 AM

    Oh that is hilarious!

  16. bookieboo said...
    March 18, 2009 at 2:44 PM

    My husband is always saying "you're gonna love my nuts!" in reference to him all the time!

  17. Petula said...
    March 18, 2009 at 3:12 PM

    :)... Yea, he's good. This is exactly why I don't watch YouTube. It's addicting. :)

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Lifestyle theme by Brian Gardner | Blogger template converted & enhanced by eBlog Templates